СГА ответы Комбат бесплатно
Главная   Главная   Ответы   Ответы Комбат   Материалы   Скачать   Поиск   Поиск   Форум   Форум   Чат   Чат

   
Навигация

· Главная
· Новости

Общение

· Форум для студента
· Чат для студента
· Связь с нами

К прочтению

· Правила сервиса
· FAQ / ЧаВО
· Как правильно искать
· Как скачивать материалы
· Ответы к ЛС Интегратор
· Как помочь сайту
· Для вебмастеров


Инструменты

· Ответы Комбат
· Скачать материалы
· Поиск по сайту
· Поиск кода предмета



   


Детали файла
Имя файла:0096.12.04;Т-Т.01;1
Размер:125 Kb
Дата публикации:2015-03-09 03:08:54
Описание:
ПКВЯз АНГЛ Практическая грамматика (курс 1) - Тест-тренинг

Список вопросов теста (скачайте файл для отображения ответов):
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) He’s in his last year of high school.
B) How many sisters - do you have?
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) He’s tall and - dark.
B) He wears dark suits but at weekends he wears casual clothes?
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) I am - an editor.
B) I live and work in San Francisco.
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) I am an - electronic engineer.
B) I live and work in New York.
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) Уour name is George Scott isn’t it?
B) Yes, it is.
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) Alice reads a lot, she is fond of music.
B) She is good, at drawing.
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) And what’s - your name?
B) Му name is Peter Brook.
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) Does your whole family live here!
B) My whole family except my grandparents.
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) Either she’s making something or mending something or doing something to entertain herself.
B) She’s extremely generous, but not very tolerant with the people who don’t agree with her?
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) Have they done - the homework?
B) Has she come back?
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) Have you heard the news.
B) Has he won the match?
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) Have you invited them.
B) Has she received the message?
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) He is a a member of the local yacht club.
B) When he has a chance, Steve and his friends get down to the coast for the weekend, camping there and sailing in competitions.
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) He is a clever young man.
B) He works at an office.
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) He is interested in collecting pictures - of horses.
B) At the moment he is travelling on business in America because he’s opening an office over there next year?
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) He plays football sometimes for a Rugby team, but prefers watching the game, either on television or at the local ground where he goes with his father sometimes.
B) Steve has a number of close friends and a beautiful girl-friend, Pauline, by name.
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) He usually gets up at six, does some exercises and goes to the office?
B) He never gets back before ten o’clock at night, - so he doesn’t see much of his family.
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) He’s at the University.
B) The younger one is seventeen?
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) I have one sister.
B) She’s - eleven.
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) I have two brothers.
B) The elder one is twenty?
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) I’m twenty-five. I was born on July 26, 1982.
B) How many brothers do you have.
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) Pauline is a very good skater and she is trying to teach Steve how to skate well.
B) Both Steve and Pauline are very friendly and sociable.
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) Pauline studies at a teacher’s training college.
B) Steve and Pauline often go out for the evening to the cinema or else they go skating at the Rugby skating rink.
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) Sarah, Mr. Cornford’s wife, - is forty-five.
B) She is an attractive woman with blond hair - and soft blue eyes.
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) She goes (to school).
B) He’s a doctor.
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) She goes to school.
B) She is a bright girl and does very well at school.
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) She is in her late sixties.
B) Her kind face is wrinkled, - her hair is grey, but she is still quite young in spirit.
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) She is kind and gentle very practical and full of common sense.
B) Sarah is, a house-wife.
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) She likes reading and gardening and she often goes for long walks.
B) She’s - a very active person.
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) She looks after the house and the family.
B) The Cornfords have two children: a son and a daughter.
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) She takes lessons in drawing at the local art school.
B) Sarah’s mother, Grandma, as the children call her, - also lives with them.
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) Sometimes Steve takes Pauline to a pub where they meet some of their friends and sit and chat for an hour or so and sometimes they go dancing at the Mecca Ballroom.
B) Steve is very fond of Pauline.
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) Their son’s name is Steve.
B) He is 22.
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) They are going to get married in a year.
B) Steve’s sister, Alice, is a lovely, quiet and serious girl.
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) They live on a farm near York?
B) Has he bought the flowers?
Верны ли предложения? (Обратите внимание на пунктуацию)
A) The Cornfords live in Rugby - at 35 Daisy Street.
B) John Cornford is - a rich businessman of about fifty.
Выберите правильный вариант ответа: Grand weddings are popular on Grande Comore even though economic development ________ republic has been held back by coups d'etat, assassinations and military rule.
Выберите правильный вариант ответа: Pelicans are sexually mature when they are two to four years old. _______ many birds, a male pelican makes no fuss of mating. He may do some head movements, inscribing a figure eight in the air to attract a female's attention.
Выберите правильный вариант ответа: The bedroom is a place where kids can reflect on what happened during the day, ______ they can sit down and read a book.
Выберите правильный вариант ответа: ______ this was not possible, the case was dismissed
Выберите правильный вариант ответа: _______ the leader lifts its wings, each bird behind it also lifts, almost in unison.
Дополните предложение: A common variant of the nuclear
Дополните предложение: A family is a group of persons united by the ties of marriage, blood, or adoption, constituting a single household and interacting with
Дополните предложение: A much more common form of family
Дополните предложение: A young man might visit his intended bride in her parental home and bring gifts, discuss
Дополните предложение: About 10,000 years ago in the Neolithic Period, man achieved relatively fixed settlement, but for perhaps 5,000 years such living was confined to the semipermanent peasant village—semipermanent
Дополните предложение: As a household unit, the extended family is most common where ties between kinsmen
Дополните предложение: As a type of community, the city may be regarded as a relatively permanent concentration of population, together withits diverse habitations, social arrangements, and supporting activities, occupying a
Дополните предложение: As human settlements increased in size, by reason of the technological advances in irrigation and cultivation,
Дополните предложение: As with marital roles, there seems to be a trend toward the reduction of differences in
Дополните предложение: At the same time, other young people in
Дополните предложение: By 3500 BC urban populations were distinguished by literacy, technological progress (notably in metals), social
Дополните предложение: Certainly there is no reason to exclude the entire Third World and equate
Дополните предложение: Childbirth, of course, is a biologic fact, but
Дополните предложение: City government is almost everywhere the creation
Дополните предложение: City is a relatively permanent and highly organized centre of population, of greater size or
Дополните предложение: During the 2nd millennium the Indus civilization was engulfed by an onslaught of Aryan nomads, while other peoples,
Дополните предложение: Even before marriage, they begin to assert their independence, which, arguably, was instilled in them by
Дополните предложение: Even so, cultural, subcultural, religious, and class differences create a variety of forms within the modern family,
Дополните предложение: Eventually the same-sex groups come into contact with similar groups of the opposite sex at social occasions. In some societies young people go out with mixed-sex groups before they begin dating, but in other
Дополните предложение: Except for the ancient City of London (an area of about 677 acres in central London under the jurisdiction of the lord mayor),
Дополните предложение: For example, people usually marry within their social class and often to those
Дополните предложение: For instance, before she will consent to marry him, a woman may want her intended husband
Дополните предложение: For most people, children are the key to
Дополните предложение: For the purposes of the following discussion, the “modern family” may be taken generally
Дополните предложение: Frequently the family is not differentiated from the marriage pair, but the essence of the family group is the parent-childrelationship,
Дополните предложение: However, the extent to which it is
Дополните предложение: If one person is designated as the family leader and another (normally his eldest son) as his successor,
Дополните предложение: If the couple gets along welltogether, the phase sometimes
Дополните предложение: In a narrower sense, sociologists usually think of the extended family as being larger and maintaining less control
Дополните предложение: In agricultural societies the nuclear family is often the primary unit of production, sharing tasks and taking collective
Дополните предложение: In all societies, past and present, parents
Дополните предложение: In both agricultural and other types of communities, the nuclear family is
Дополните предложение: In India the joint family may have property held in common by male members of the small, coresident patrilineal kin
Дополните предложение: In its institutional aspects the family is also frequently confused with the institution of marriage, the complex of
Дополните предложение: In its strictest sense courtship usually refers to an activity,
Дополните предложение: In legal terms, in the United States, for example, a city is an urban area incorporated by special or
Дополните предложение: In many countries this type of
Дополните предложение: In many modern societies the nuclear family
Дополните предложение: In many societies the custom is for young people in the early stages of adolescence to spend time in same-sex groups. Boys may
Дополните предложение: In many societies, grandparents are indulgent toward their grandchildren, while the parents themselves may
Дополните предложение: In many traditional cultures an unmarried mother is encouraged or even forced to marry, or else she is required to
Дополните предложение: In many Western industrialized societies, the one-parent (especially the single-mother) family
Дополните предложение: In modern Islāmic societies and in modern India, as in some other parts of the world, parents have the duty
Дополните предложение: In most extended families, the marital bonds between spouses are stronger than the kinship bonds between, for example,
Дополните предложение: In most modern societies, parentsshow an interest in and concern for the sexual activities of their children,
Дополните предложение: In most societies adolescence is marked by
Дополните предложение: In some parts of Africa, for example, female-headed one-parent families are actually more common
Дополните предложение: In southern Africa migrant labourers
Дополните предложение: In Western societies there is
Дополните предложение: Individuals often claim that their match is made on the basis of love, but statistical studies
Дополните предложение: It also refers to a particular type of community,
Дополните предложение: It is becoming increasingly common, however, for a mother to retain her children and raise them, often
Дополните предложение: It is generally defined as a married couple and their
Дополните предложение: It requires a readjustment of roles as people become not only husband and wife to each other
Дополните предложение: Its definition depends on the contrasts and
Дополните предложение: Marriage defines the procedures for establishing and terminating the husband-wife relation, as well as the
Дополните предложение: Mate selection may be defined simply as the process, often unconscious,
Дополните предложение: Members of the nuclear family share
Дополните предложение: Modern parents retain the vestiges of their traditional roles, but in many parts of the world they send children to nursery school,
Дополните предложение: More typically, though, the family begins with marriage, which grows out of courtship and is preceded by
Дополните предложение: No matter what pattern is followed, however, ideally the children are brought up
Дополните предложение: Often dating is followed by a stage of “steady dating,” in which a couple agree to date only each other, and their exclusive dating
Дополните предложение: One or both parents, and sometimes children, earn money outside the home and then share at least some
Дополните предложение: Other forms of family organization, such as compound and joint families, are in a sense built upon the nuclear
Дополните предложение: Others take the notion of modern in a more literal sense, meaning the family
Дополните предложение: Paradoxically, however, from a child's point of view, Western parents are often regarded as inhibiting
Дополните предложение: Prior to the 20th century, and still
Дополните предложение: Relations between the new parents and their own parents are often heightened as the latter take
Дополните предложение: Some authorities consider the modern family to be identical with the Western family
Дополните предложение: Some European countries have adopted general municipal codes which permit centralized administrative control over
Дополните предложение: Sometimes such an arrangement is permanent, but similar female-headed households are also common
Дополните предложение: Sometimes the full joint family is a phase through which nuclear families pass, dividing upon the death of key persons and
Дополните предложение: Special concern is directed, mainly but by no means exclusively, toward family
Дополните предложение: Such social changes often include a new, more formal attitude toward parents and, more particularly,
Дополните предложение: The birth of subsequent children can have equally considerable restructuring effects on the family, including
Дополните предложение: The distinctions are further blurred by modern couples' living together, either before marriage or
Дополните предложение: The evolution of the Neolithic village into a
Дополните предложение: The family group is often confused with the household, but boarders and roomers sharing a common
Дополните предложение: The family is also sometimes confused with a kindred because of the unit of blood lines, but a kindred
Дополните предложение: The growth of cities, however, was
Дополните предложение: The major technological achievement in the early history of transportation, however, was obviously the invention
Дополните предложение: The man supports his family with wages earned away from his marital home but continues to regard it
Дополните предложение: The name city is given to certain urban
Дополните предложение: The nuclear, or conjugal, family
Дополните предложение: The specific social adjustments people must make after the birth of a child differ according to
Дополните предложение: The temporary absence of fathers who take jobs as migrant labourers, for example, may place teenage children
Дополните предложение: The trends may indeed be related. In the non-Western world, too, modernization and economic development similar to
Дополните предложение: There is no precise distinction between
Дополните предложение: There is no precise distinction between the joint family and the extended family, and the latter term
Дополните предложение: They are also integral to the definition of family life, and many sociologists regard the raising of children as
Дополните предложение: They may also be formed when an unmarried
Дополните предложение: This form consists of one parent and his or her children. One-parent families may be formed
Дополните предложение: This practice of like marrying like is known as homogamy. Mate selection is also
Дополните предложение: This variant, however, is regarded by many sociologists as a form of nuclear,
Дополните предложение: To achieve this, they must acquire education within the family and, later, within
Дополните предложение: To nontraditional people these customs, if continued to courtship, may seem ridiculously old-fashioned, and it is
Дополните предложение: Usually the mate is the person's intended spouse, and the traditional definition
Дополните предложение: Wealthy parents rely less than in the past on nannies to raise their children, and lower- and middle-classparents have
Дополните предложение: Yet in modern Western societies the practice
Дополните предложение: Yet too precise a definition is a hindrance rather than a help. In different
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Дополните предложения::
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Поставьте нужный пунктуационный знак в конце предложения:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Расположите части так, чтобы получилось предложение:
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Alabama
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Alaska
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Arizona
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Arkansas
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: California
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Canal Zone
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Colorado
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Connecticut
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Delaware
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: District of Columbia
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Florida
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Georgia
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Guam
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Hawaii
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Idaho
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Illinois
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Indiana
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Iowa
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Kansas
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Kentucky
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Louisiana
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Maine
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Massachusetts
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Minnesota
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Mississippi
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Missouri
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Montana
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Nebraska
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Nevada
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: New Hampshire
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: New Jersey
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: New Mexico
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: New York
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: North Carolina
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: North Dakota
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Ohio
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Oklahoma
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Oregon
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Pennsylvania
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Puerto Rice
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Rhode Island
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: South Carolina
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: South Dakota
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Tennessee
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Texas
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Utah
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Vermont
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Virginia
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Wisconsin
Укажите аббревиатуру для названия американского штата: Wyoming
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: 40%, (1) homeless people (2) in the USA are families.(3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: And: (1) this list (2) can be (3) prolonged.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Animals (1) could be (2) witnesses (3) as well.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: At first, (1) the babies (2) are fed – (3) fish gruel.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: In 1442 (1) a wolf was tried, (2) in Zurich. (3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Its beak (1) can be (2) over a foot (3) long.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Like many Mongolians,(1) she uses (2)only one name. (3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Still, (1) the defendants (2) failed (3) to appear.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Such trials (1) were also held in Italy, (2) England, Sweden, (3) Switzerland and the Netherlands.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: The price of meat – (1) has (2) soared.(3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: The widespread (1) cattle deaths (2) have many nomadic families, (3) struggling.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: In 1713 termites (1) were brought to trial in Brazil (2) for eating the flour and destroying (3) the wooden supports of a monastery cellar.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: "An approach to (1) life in which people catastrophize about (2) bad events leads to untimely death decades later, (3) concluded a research team headed by University of Michigan psychologist Christopher Peterson.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: "But we are old people,(1) she said, (2) cradling a naked child in her lap. (3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: "In summer we'l1 be very hungry," said Tserondoi, a 73year-old nomandic woman inside her family "ger (1), the round felt tent (2) that is the traditional portable home of Mongolia’s(3) nomads.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: "It may be more important that you are not a (1) pessimist than that you are an optimist," (2) said research psychologist Susan Robinson-Whelen, (3) the study's lead author.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: A flock of pelicans (1) flying early in the morning (2) is a wonderful (3) sight.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: A traditional nomad breakfast,(1) for example, (2) consists of flour biscuits (3) and tea with milk.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: After surfacing with its catch, (1) the bird closes its mouth; (2) and the water drains (3) from the beak.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: An estimated 1.8 million animals (1) or about one in every 15 in the nation, (2) have died, (3) affecting a fifth of Mongolia's 2.6 million people.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: As the leader lifts its wings, (1) each bird behind it also lifts, (2) almost in unison. (3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Because the nomads live, (1) such a spartan life (2) to begin with,(3) there is little fat to trim.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Between the 12th (1) and the 17th centuries (2) nearly a hundred death sentences (3) were ruled to animals in France.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: But even – (1) by Mongolia's (2) standards the past year (3) was rough.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Cattle, (1) yak, (2) two-humped camels, (3) horses, goats and sheep provide everything from food to barter goods to transportation.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Despite its clumsy appearance, (1) the pelican, (2) is an expert fisher. (3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: During the first weeks, (1) the parents must be in or beside (2) the nest to protect the newborn chicks (3) without any feathers from the sun.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Finally, (1) one pelican succeeds, (2) the others follow (3) within a few days.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: First came a drought – (1) which killed (2) much of the grasses (3) that sustain the cattle.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Following a leader, (1) the birds , (2) move with military precision (3) in a long line.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Fortunately, (1) adult pelicans are good providers, (2) for each baby needs a constant supply (3) of fish every day to survive.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: From one isolated family of nomads to another: (1) the grisly sight is the same across (2) Mongolia's vast and frozen Gobi Desert (3) and nearby mountains.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: He (1) may do some head movements, (2) inscribing a figure eight in the air (30 to attract a female's attention.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: He made an ardent speech; (1) arguing it was not fair to condemn the whole race, (2) and that the court had to rule the individual guilt (3) of each animal. Since this was not possible, the case was dismissed.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: He was brought (1) in a cage (2) which was set in the central square (3) where the trial was held.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Her family of ten; (1) living in two gers in the Gobi,(2) had been prosperous. (3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Homelessness (1) is a huge (2) social problem (3) even in affluent countries.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: If a man was attacked (1) in his home (2) and nobody could testify to his words, (3) he could have a cat, a dog or a rooster as a witness.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: If aid (1) from other countries is not provided – (2) a half million Mongolians could be (3)desperately short of food.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: In 1314 – (1) a bull was sentenced (2) to the gallows for attacking (3) a man.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: In 1480 - (1) he won the case by explaining to the court (2) that his clients were not able to appear in court (3) because their homes were scattered all over the country, and the news could not reach their holes.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: In 1796 (1) a bull convicted of causing (2) a cattle epidemic (3) was buried alive in Germany.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: In 1936 and 1940, (1) the group was questioned in detail about difficult (2) life experiences and their own personalities. Researchers studied the way the individuals explained and reacted to experiences such as disappointments, failures, (3) losses and bad relationships.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: In a land of few roads and phone lines, Mongolia's nomads: (1) about 30% of the population – (2) live the simple life of their great-great-grandparents. (3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: In another study, researchers from Ohio State University reported that the possible harm associated with pessimistic outlook – (1) increased anxiety, stress (2) depression and ill health – (3) appears greater than the protective good given by an optimistic outlook.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: In Russia many people (1) lost their homes - (2) because of scams (3) with flats.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: In some countries, (1) bulls (2) horses and rams were under special protection (3) and enjoyed immunity.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: In the 13th century (1) the pig was sentenced to hanging (2) in France (3) for eating its litter.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: It was universally believed (1) that animals acted rationally (2) and had to answer for their misdeeds (3) according to law.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Its ancestors (1) appeared 30 to 40 (2) million years (3) ago.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Later, (1) they learn to get pieces (2) of fish out of (3) their parents sacs.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Many people believe (1) the pelican fills its sac with fish (2) then flies back (3) to its nest with them.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Mongolia (1) which broke a way from socialism more than 10 years ago, (2) is still struggling with its difficult transition to democracy (3) and free-market economy.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Next, (1) the male brings sticks, (2) reeds, straws, (3) grasses, leaves to his waiting mate who builds up the site.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Nomadic children, (1) who learn to ride horses and camels at a very early age, (2) often can't travel to their schools (3) many miles across the plains.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Not all animals, (1) however, (2) were liable to legal responsibility (3) and punishment.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Not noted for grace or beauty, (1) the pelican looks like (2) something Mother Nature (3) put together for the fun of it.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Now there is no milk (1) for the tea, (2) because the domestic animals - (3) that have survived often don't have milk for their own young.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Once he succeeds: (1) he allows her onto the nest site (2) that he has been protecting, (3) and mating takes place.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: One of the largest birds (1) in the world, (2) it appears clumsy (3) even at rest.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Our lives (1) are over anyway – (2) Our worry is for these kids and how they will live.(3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Pelicans (1) are sexually mature (2) when they are (3) two to four years old.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: People become homeless (1) through a variety of reasons: imperfect laws, (2) family problems, (3) drug or alcohol addiction, illness or separation, rock bottom poverty, loss of job and others.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Plaintiffs (1) and counsels for the defense (2) were given a chance (3) to plead their cause.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Researchers - (1) found that a tendency to "catatastrophize", (2) that is to see bad things that happen to you as part of global evil and pain - was linked to an increased risk of (3) dying before the age of 65, especially in men.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Such international organisations as World Bank (1) and the United Nations, (2) as well as developed countries are helping Mongolia to overcome (3) difficulties of severe winter and develop its economy.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: The birds (1) step off the eggs: (2) when they feel the movement of life (3) under them.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: The court (1) decreed that the summons should be (2) made known to all mice (3) in all the villages.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: The findings are based on data from the historic Terman Life-Cycle Study,(1) in which a group of more than, (2) 1500 healthy California schoolchildren has (3) been followed since 1921.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: The French barrister (1) Barthelemy Chassanee (2) made a career (3) defending mice and rats.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: The pelican uses it (1) to catch fish (2) which it keeps in the strong sac that is the creature's (3) trademark.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: The procedure was strictly observed: (1) the defendants, (2) were interrogated (3) and even tortured.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: The range of people (1) who are affected by homelessness (2) is infinite (3) as society itself.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: The sac (1) conveniently folds (2) under the beak (3) when not in use.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: The same correlation was not found in people who explain life difficulties in other ways, such as blaming themselves, researchers said.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: The sick (1) can't get to doctors (2) or obtain medicine. (3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: The study is part of, (1) a larger project studying the (2) effect of stress on adults taking care of a sick family member. (3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: The wolf (1) was accused of killing two little girls, (2) sentenced to death and executed.(3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: The young (1) inside the eggs (2) begin to chip away, (3) but birth is a slow, laborious process.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Their counsel again found a plausible excuse – (1) saying that the mice had to cover many miles across fields, (2) woods, ravines and swamps, (3) their life threatened at every step by cats, foxes and owls.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Then severe blizzards hit early, (1) in September, (2) freezing many animals and leaving so much snow (3) that the survivors couldn't graze.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: There (1) were countries (2) where horses and cows (3) were tried for damage done to the crops.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: There are more (1) than 3 million homeless people (2) in the USA, (3) and the number is growing.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: There were trials against worms (1) bugs, (2) Spanish fly, (3) rats and other animals and insects.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: They - (1) were often executed (2) because they failed to call (3) for help.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: They were looking for correlations, (1) between those attitudes (2) and the timing and cause of death.(3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Thinking (1) why such attitude to bad things can be dangerous, researchers (2) noted that it is often related to poor (3) problem-solving, social isolation and risky decision-making.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: This is not only untrue but impossible: (1) for the weight in the sac would unbalance the bird (2) and make the flight out (3) of question.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: This transition brought problems: (1) higher a1coholism (2) homeless children, (3) hundreds per cent of inflation.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Too weak even to hold their heads up (1) the babies make (2) one of the few sounds of their lifetime; (3) a grunt that becomes a bark, then later a scream of hunger.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Trials of animals – (1) birds (2) reptiles and insects were common (3) in medieval Europe up to the 18th century.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Unlike many birds, (1) a male pelican makes (2) no fuss of mating. (3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Usually (1) they were executed, (2) and their meat went to pay (3) the court expenses.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: When it dives, (1) the pelican gulps fish (2) and water into the sac (3) which can stretch enormously.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: When it sits or floats – (1) its neck is bent (2) in an awkward way.(3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: When the nest is complete, (1) the female lays two or three eggs and, (2) for one month, (3) the two take turns incubating them.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Young pelicans (1) can leave the nest (2) and move about by, (3) their fifth week.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Westminster and other suburbs (1) were left to develop their own administrative structures—(2) a pattern replicated a hundred times over as London exploded in size, (3) becoming the prototype of the modern metropolis.
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: People who (1) tend to see their (2) personal difficulties as a catastrophe; (3) are more likely to die young than others, a psychology study says.
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
Для скачивания этого файла Вы должны ввести код указаный на картинке справа в поле под этой картинкой --->


ВНИМАНИЕ:
Нажимая на кнопку "Скачать бесплатно" Вы подтверждаете свое полное и безоговорочное согласие с "Правилами сервиса"


.